|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
![]() |
اجازه دهید آماری به شما اعلام کنم. بیش از 50 درصد از مشتریان حاضرند 20 تا 25 درصد قیمت بیشتری بپردازند تا نام تجاری مورد علاقهشان را بدست آورند؛ قبل از اینکه به نام تجاری دیگری روی آورند. ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
انتظارات مشتری توقعاتی است که به طور حتم به آن نیاز ندارد، ولی برآورده شدن آن، احساس خوشایندی در او ایجاد میکند که پایداری رابطه را سبب میشود. بنابراین به نظر میرسد که جلب رضایت مشتریان با تامین انتظارات آنها رابطه مستقیم خواهدداشت.
ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
در كسب و كار، «روابط» نقش مهمی بازی میكنند، همه ما این موضوع را میدانیم اما اغلب آن قدر درگیر مسائل روزانه میشویم كه به بهترین راههای ممكن برای ایجاد ارتباط فكر نمیكنیم.
ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
پرده اول
من كه در سالهای اول كسب و كارم از شكایتها و تقاضاهای غیرمنطقی مشتریان جا خورده بودم، از پدر پرسیدم: چگونه میتوان لباسی را كه مشتری آشكارا به آن آسیب رسانده تعویض كرد؟ ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
فرض كنيد كه كارتان را امروز صبح با حضور در بنگاه تبليغاتی من آغاز كردهايد و در دفتر من لميدهايد تا توصيههايی را بشنويد. من با توضيحات كلی درباره چگونگی انجام دادن كارتان شروع خواهم كرد. در فصلهای بعدی درباره ساختن تبليغات برای مجلات، روزنامهها، تلويزيون و راديو توصيههای مشخصتری به شما خواهم كرد.
ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
اگر شما از آن دسته افرادی باشید که به تازگی کسب و کاری به راه انداختهاند. گفتههای زیر حتماً به شما و پیشرفت کسب و کارتان کمک خواهد کرد.
همه کاسبان چه آنهایی که تازه وارد عرصه تجارت شدهاند و چه آنهایی که کهنهکار و با تجربهاند، در پی جلب مشتریان بیشتر و بیشتر هستند چرا که مشتریان از ارکان اصلی بقای یک کسب و کار و توسعه آن میباشند. ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
1. از آزمایش «خوب که چی؟» استفاده کنید
ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
مفهوم بازاريابي و معرفي هر كالا و هر كسب و كار، تصاويري گوناگون را به ذهن مي آورد كه برجستهترين و قابل لمسترينشان، آگهيهاي تلويزيوني و يا چاپ شده در مجلات و روزنامهها هستند.
ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
بهترین زمان برای تنظیم یک تقویم سالیانه بازاریابی چه موقع است؟ جلوی ضرر را هر وقت بگیرید ، منفعت است یا هر وقت ماهی را از آب بگیرید تازه است . با این حساب هیچ زمانی بهتر از اکنون نیست.
ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
در مسیر برند سازی اغلب 10 اشتباه رایج صورت می گیرد که باید از وقوع آن ها جلوگیری کرد.
1-تصور شما از برند نباید فقط یک لوگو و ترکیبی از خطوط یا رنگ های مختلف باشد. برندها معمولا هر چیزی از قبیل ادراک و دریافت پیام برند از سوی مصرف کننده، نگاه کردن و احساس کردن پیام آن، توجه به مشتری، محیط های اینترنتی و شرایط فروش و زبان برقراری ارتباط را شامل میشوند. ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
از بین تمام برندهایی که شروع بکار کردند، استارباکس(starbucks) هنوز استانداردهایی طلایی ارائه ميكند. استارباکس عمل روزمره خریدن یک فنجان قهوه را به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل ميکند و اين كار رابه واسطه ایجاد یک برند به یاد ماندنی انجام ميدهد.
ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
بسیاری از شرکتها این عمل را در قالب یک کاتالوگ که به مشتری ارائه میشود انجام میدهند. این عمل به هیچ عنوان احساسی را در مشتری بر نخواهد انگیخت. این یک واقعیت است که نیاز مشتریان با هم تفاوت دارند.
کلیک کنید ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
بسته بندی فقط لباس کالا نیست معروف است كه گفته ميشود ”بستهبندي لباس كالاست“. اين تعبير، تعبير اشتباهي نيست. اما همه كاركردهاي بستهبندي را توجيه نميكند. در واقع ميتوان گفت اين تعبير، شرط لازم براي بستهبندي است اما شرط كافي محسوب نميشود. ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
پاسخ به اعتراضات مشتریان در بازاریابی تلفنی برقراری تماس تلفنی برای بسیاری از افراد یکی از سختترین کارها است. بهخصوص اگر فرد مقابل را نشناسیم و همچنین بخواهیم به او چیزی ب فروشیم. بسیاری از بازاریابان تلفنی مهارت کافی در برقراری ارتباط از طریق تلفن را ندارند و فروشهای بسیاری را از دست میدهند.
ادامه مطلب |
![]() ![]() |
![]() |
مشتری یابی سازمان دهي موثر زمان و برنامه ريزي كاري يكي از تخصص هاي فروشنده هاي حرفه اي است. آن ها دنبال راه هايي هستند كه زمان فروش موثر را گسترش دهند. آنها زمان سفر و مكالماتشان را طوري برنامه ريزي مي كنند كه با صرفه ترين راه از لحاظ زمان را انتخاب كنند.
کلیک کنید ادامه مطلب |
![]() ![]() |
درباره وبلاگ |
![]() |
به وبلاگ من خوش آمدید
http://www.upsara.com/images/3gigl4qmria0i6i9070.jpg
http://www.upsara.com/images/y63rpxda31npvkqg5wb.jpg
http://www.upsara.com/images/43m5old6eofi2owvc6dg.jpg
|
نويسندگان |
·
اسفندیاری |
جستجوي مطالب |
طراح قالب |
قالب های نازترین Template By: LoxBlog.Com
|
© All Rights Reserved to btca.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com