مدیریت آموزش در حوزه اقتصاد و بازرگانی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 17007
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 17007
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

مسابقات خیابانی بازی



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین


بازی آنلاین



استخاره آنلاین با قرآن کریم



style="BACKGROUND-COLOR: #ffffff" cellSpacing="0" cellPadding="0" width="150" align="center" height="225">

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر


چطور وفاداری مشتریتان را بدست می‌آورید؟


اجازه دهید آماری به شما اعلام کنم. بیش از 50 درصد از مشتریان حاضرند 20 تا 25 درصد قیمت بیشتری بپردازند تا نام تجاری مورد علاقه‌شان را بدست آورند؛ قبل از این‌که به نام تجاری دیگری روی آورند.


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

انتظارات مشتری


انتظارات مشتری توقعاتی است که به طور حتم به آن نیاز ندارد، ولی برآورده شدن آن، احساس خوشایندی در او ایجاد می‌کند که پایداری رابطه را سبب می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد که جلب رضایت مشتریان با تامین انتظارات آنها رابطه مستقیم خواهدداشت.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه در بازی ارتباط برنده شویم


در كسب و كار، «روابط» نقش مهمی بازی می‌كنند، همه ما این موضوع را می‌دانیم اما اغلب آن قدر درگیر مسائل روزانه می‌شویم كه به بهترین راه‌های ممكن برای ایجاد ارتباط فكر نمی‌كنیم.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه یک فروشنده موفق باشیم؟


پرده اول
من كه در سال‌های اول كسب و كارم از شكایت‌ها و تقاضاهای غیرمنطقی
مشتریان جا خورده بودم، از پدر پرسیدم: چگونه می‌توان لباسی را كه مشتری آشكارا به آن آسیب رسانده تعویض كرد؟

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چه نوع تبليغی موجب فروش می‌شود؟


فرض كنيد كه كارتان را امروز صبح با حضور در بنگاه تبليغاتی من آغاز كرده‌ايد و در دفتر من لميده‌ايد تا توصيه‌هايی را بشنويد. من با توضيحات كلی درباره چگونگی انجام دادن كارتان شروع خواهم كرد. در فصل‌های بعدی درباره ساختن تبليغات برای مجلات، روزنامه‌ها، تلويزيون و راديو توصيه‌های مشخص‌تری به شما خواهم كرد.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 18 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مشق بازاریابی


اگر شما از آن دسته افرادی باشید که به تازگی کسب و کاری به راه انداخته‌اند. گفته‌های زیر حتماً به شما و پیشرفت کسب و کارتان کمک خواهد کرد.
همه کاسبان چه آنهایی که تازه وارد عرصه تجارت شده‌اند و چه آنهایی که کهنه‌کار و با تجربه‌اند، در پی جلب
مشتریان بیشتر و بیشتر هستند چرا که مشتریان از ارکان اصلی بقای یک کسب و کار و توسعه آن می‌باشند.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 18 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه پیام بازاریابی بسازیم که فروش را افزایش دهد؟


 

1. از آزمایش «خوب که چی؟» استفاده کنید


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 18 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چند نكته در مورد طراحی بنر های تبلیغاتی



ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

وقتي آگهي شما پاسخگو نيست...


مفهوم بازاريابي و معرفي هر كالا و هر كسب و كار، تصاويري گوناگون را به ذهن مي ‌آورد كه برجسته‌ترين و قابل لمس‌ترينشان،‌ آگهي‌هاي تلويزيوني و يا چاپ شده در مجلات و روزنامه‌ها هستند.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تنظیم یک برنامه بازاریابی در هفت جمله


بهترین زمان برای تنظیم یک تقویم سالیانه بازاریابی چه موقع است؟ جلوی ضرر را هر وقت بگیرید ، منفعت است یا هر وقت ماهی را از آب بگیرید تازه است . با این حساب هیچ زمانی بهتر از اکنون نیست.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اشتباهات رایج در برند سازی و راههای جلوگیری از وقوع آنها


در مسیر برند سازی اغلب 10 اشتباه رایج صورت می گیرد که باید از وقوع آن ها جلوگیری کرد.
1-تصور شما از برند نباید فقط یک لوگو و ترکیبی از خطوط یا رنگ های مختلف باشد.
برندها معمولا هر چیزی از قبیل ادراک و دریافت پیام برند از سوی مصرف کننده، نگاه کردن و احساس کردن پیام آن، توجه به مشتری، محیط های اینترنتی و شرایط فروش و زبان برقراری ارتباط را شامل می‌شوند.
 


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه یک برند موفق بسازیم؟


از بین تمام برندهایی که شروع بکار کردند، استارباکس(starbucks) هنوز استانداردهایی طلایی ارائه مي‌كند. استارباکس عمل روزمره خریدن یک فنجان قهوه را به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل مي‌کند و اين كار رابه واسطه ایجاد یک برند به یاد ماندنی انجام مي‌دهد.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بهترين راه افزايش درآمد چيست؟

هر فروشی، هرچند بزرگ که رضایت مشتری را جلب نکند یا سود مناسبی نداشته باشد، اهمیت چندانی برای کسب‌وکار شما نخواهد داشت.
اکثر شرکت‌ها زمان کافی را برای بررسی تمام عوامل مؤثر در فروش خود صرف نمی‌کنند و تلاش نمي‌كنند كه اشتباهاتشان را جست‌وجو کنند، نقاط قوت خود را بشناسند و بفهمند چگونه بهتر عمل کنند.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بازاريابي با پست الکترونيکي زنده و سرحال است


 


بازاريابي با پست الکترونيکي زنده و سرحال است و اگر درست انجام شود از هر روش بازاريابي ديگري به تجارت شما بيشتر و سريع تر کمک مي کند
.


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

روانشناسی ارتباط با مشتری


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

داشتن مشتریان راضی وخشنود


بسیا‌ری از شرکت‌‌ها این عمل را در قالب یک کاتالوگ که به مشتری ارائه می‌شود انجام می‌دهند. این عمل به هیچ عنوان احساسی را در مشتری بر نخواهد انگیخت. این یک واقعیت است که نیاز مشتریان با هم تفاوت دارند.

 

کلیک کنید


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بسته بندی فقط لباس کالا نیست

بسته بندی فقط لباس کالا نیست


معروف است كه گفته مي‌شود ”بسته‌بندي لباس كالا‌ست“. اين تعبير، تعبير اشتباهي نيست. اما همه كاركردهاي بسته‌بندي را توجيه نمي‌كند. در واقع مي‌توان گفت اين تعبير، شرط لا‌زم براي بسته‌بندي است اما شرط كافي محسوب نمي‌شود.


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پاسخ به اعتراضات مشتریان در بازاریابی تلفنی

 

پاسخ به اعتراضات مشتریان در بازاریابی تلفنی


برقراری تماس تلفنی برای بسیاری از افراد یکی از سخت‌ترین کارها است. به‌خصوص اگر فرد مقابل را نشناسیم و همچنین بخواهیم به او چیزی ب فروشیم. بسیاری از بازاریابان تلفنی مهارت کافی در برقراری ارتباط از طریق تلفن را ندارند و فروش‌های بسیاری را از دست می‌دهند.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مشتري يابي

مشتری یابی


سازمان دهي موثر زمان و برنامه ريزي كاري يكي از تخصص هاي فروشنده هاي حرفه اي است. آن ها دنبال راه هايي هستند كه زمان فروش موثر را گسترش دهند. آنها زمان سفر و مكالماتشان را طوري برنامه ريزي مي كنند كه با صرفه ترين راه از لحاظ زمان را انتخاب كنند.

کلیک کنید


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید http://www.upsara.com/images/3gigl4qmria0i6i9070.jpg http://www.upsara.com/images/y63rpxda31npvkqg5wb.jpg http://www.upsara.com/images/43m5old6eofi2owvc6dg.jpg

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to btca.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com