مدیریت آموزش در حوزه اقتصاد و بازرگانی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 16998
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 16998
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

مسابقات خیابانی بازی



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین


بازی آنلاین



استخاره آنلاین با قرآن کریم



style="BACKGROUND-COLOR: #ffffff" cellSpacing="0" cellPadding="0" width="150" align="center" height="225">

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر


ارزيابي روش طراحي يک سيستم جديد محصول – خدمات

ارزيابي روش طراحي يک سيستم جديد محصول – خدمات


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چیدمان فروشگاه ها

چیدمان فروشگاه امکان و استاد معین


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چشم انداز بازار كالاهاي جديد در سرمايه گذاري هاي كوچك

چشم انداز بازار كالاهاي جديد در سرمايه گذاري هاي كوچك


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ادراک و فهم کودکان از فروش در برابر هدف ترغیب کننده تبلیغات غذای ناسالم

ادراک و فهم کودکان از فروش در برابر هدف ترغیب کننده تبلیغات غذای  ناسالم


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: سه شنبه 20 تير 1391برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خدمات مرجع مجازی

مقدمه

امروزه کتابداران نه تنها به مراجعان خود در میز های مرجع کمک می کنند بلکه در فضای مجازی نیز به کمک آنها می شتابند. این شکل جدید از خدمات، خدمات مرجع دیجیتالی یا مجازی  نامیده می شود که زائیده عوامل مختلف از جمله ظهور و گسترش استفاده از اینترنت و گسترش ظرفیت نرم افزارهایی است که ارتباطات همزمان و غیر همزمان را میسر ساخته است. از اواخر قرن نوزدهم به بعد این خدمات به عنوان بخشی از وظایف حرفه ای کتابداران شناخته شد.

کلیک کنید............

 


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:دانلود مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه تبلیغات دهان به دهان را هدایت کنیم؟


 

در صورتی که شرکتی از بازاریابی از طریق توصیه‌های زبانی به خوبی استفاده کند، نتایج بسیارموثری به بار می‌آورد و می‌تواند چنان تاثیری در زمینه رقابت ایجاد کند که نتایج روش‌های دیگر بازاریابی به ندرت به پای آن می‌رسد. با این حال بسیاری از نمایندگان بازاریابی از توسعه روش‌های بازاریابی دهان به دهان پرهیز می‌کنند.


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:دانلود, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چطور وفاداری مشتریتان را بدست می‌آورید؟


اجازه دهید آماری به شما اعلام کنم. بیش از 50 درصد از مشتریان حاضرند 20 تا 25 درصد قیمت بیشتری بپردازند تا نام تجاری مورد علاقه‌شان را بدست آورند؛ قبل از این‌که به نام تجاری دیگری روی آورند.


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

انتظارات مشتری


انتظارات مشتری توقعاتی است که به طور حتم به آن نیاز ندارد، ولی برآورده شدن آن، احساس خوشایندی در او ایجاد می‌کند که پایداری رابطه را سبب می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد که جلب رضایت مشتریان با تامین انتظارات آنها رابطه مستقیم خواهدداشت.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه در بازی ارتباط برنده شویم


در كسب و كار، «روابط» نقش مهمی بازی می‌كنند، همه ما این موضوع را می‌دانیم اما اغلب آن قدر درگیر مسائل روزانه می‌شویم كه به بهترین راه‌های ممكن برای ایجاد ارتباط فكر نمی‌كنیم.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه یک فروشنده موفق باشیم؟


پرده اول
من كه در سال‌های اول كسب و كارم از شكایت‌ها و تقاضاهای غیرمنطقی
مشتریان جا خورده بودم، از پدر پرسیدم: چگونه می‌توان لباسی را كه مشتری آشكارا به آن آسیب رسانده تعویض كرد؟

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چه نوع تبليغی موجب فروش می‌شود؟


فرض كنيد كه كارتان را امروز صبح با حضور در بنگاه تبليغاتی من آغاز كرده‌ايد و در دفتر من لميده‌ايد تا توصيه‌هايی را بشنويد. من با توضيحات كلی درباره چگونگی انجام دادن كارتان شروع خواهم كرد. در فصل‌های بعدی درباره ساختن تبليغات برای مجلات، روزنامه‌ها، تلويزيون و راديو توصيه‌های مشخص‌تری به شما خواهم كرد.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 18 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مشق بازاریابی


اگر شما از آن دسته افرادی باشید که به تازگی کسب و کاری به راه انداخته‌اند. گفته‌های زیر حتماً به شما و پیشرفت کسب و کارتان کمک خواهد کرد.
همه کاسبان چه آنهایی که تازه وارد عرصه تجارت شده‌اند و چه آنهایی که کهنه‌کار و با تجربه‌اند، در پی جلب
مشتریان بیشتر و بیشتر هستند چرا که مشتریان از ارکان اصلی بقای یک کسب و کار و توسعه آن می‌باشند.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 18 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه پیام بازاریابی بسازیم که فروش را افزایش دهد؟


 

1. از آزمایش «خوب که چی؟» استفاده کنید


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 18 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چند نكته در مورد طراحی بنر های تبلیغاتی



ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

وقتي آگهي شما پاسخگو نيست...


مفهوم بازاريابي و معرفي هر كالا و هر كسب و كار، تصاويري گوناگون را به ذهن مي ‌آورد كه برجسته‌ترين و قابل لمس‌ترينشان،‌ آگهي‌هاي تلويزيوني و يا چاپ شده در مجلات و روزنامه‌ها هستند.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تنظیم یک برنامه بازاریابی در هفت جمله


بهترین زمان برای تنظیم یک تقویم سالیانه بازاریابی چه موقع است؟ جلوی ضرر را هر وقت بگیرید ، منفعت است یا هر وقت ماهی را از آب بگیرید تازه است . با این حساب هیچ زمانی بهتر از اکنون نیست.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اشتباهات رایج در برند سازی و راههای جلوگیری از وقوع آنها


در مسیر برند سازی اغلب 10 اشتباه رایج صورت می گیرد که باید از وقوع آن ها جلوگیری کرد.
1-تصور شما از برند نباید فقط یک لوگو و ترکیبی از خطوط یا رنگ های مختلف باشد.
برندها معمولا هر چیزی از قبیل ادراک و دریافت پیام برند از سوی مصرف کننده، نگاه کردن و احساس کردن پیام آن، توجه به مشتری، محیط های اینترنتی و شرایط فروش و زبان برقراری ارتباط را شامل می‌شوند.
 


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چگونه یک برند موفق بسازیم؟


از بین تمام برندهایی که شروع بکار کردند، استارباکس(starbucks) هنوز استانداردهایی طلایی ارائه مي‌كند. استارباکس عمل روزمره خریدن یک فنجان قهوه را به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل مي‌کند و اين كار رابه واسطه ایجاد یک برند به یاد ماندنی انجام مي‌دهد.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بهترين راه افزايش درآمد چيست؟

هر فروشی، هرچند بزرگ که رضایت مشتری را جلب نکند یا سود مناسبی نداشته باشد، اهمیت چندانی برای کسب‌وکار شما نخواهد داشت.
اکثر شرکت‌ها زمان کافی را برای بررسی تمام عوامل مؤثر در فروش خود صرف نمی‌کنند و تلاش نمي‌كنند كه اشتباهاتشان را جست‌وجو کنند، نقاط قوت خود را بشناسند و بفهمند چگونه بهتر عمل کنند.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بازاريابي با پست الکترونيکي زنده و سرحال است


 


بازاريابي با پست الکترونيکي زنده و سرحال است و اگر درست انجام شود از هر روش بازاريابي ديگري به تجارت شما بيشتر و سريع تر کمک مي کند
.


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

روانشناسی ارتباط با مشتری


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

داشتن مشتریان راضی وخشنود


بسیا‌ری از شرکت‌‌ها این عمل را در قالب یک کاتالوگ که به مشتری ارائه می‌شود انجام می‌دهند. این عمل به هیچ عنوان احساسی را در مشتری بر نخواهد انگیخت. این یک واقعیت است که نیاز مشتریان با هم تفاوت دارند.

 

کلیک کنید


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بسته بندی فقط لباس کالا نیست

بسته بندی فقط لباس کالا نیست


معروف است كه گفته مي‌شود ”بسته‌بندي لباس كالا‌ست“. اين تعبير، تعبير اشتباهي نيست. اما همه كاركردهاي بسته‌بندي را توجيه نمي‌كند. در واقع مي‌توان گفت اين تعبير، شرط لا‌زم براي بسته‌بندي است اما شرط كافي محسوب نمي‌شود.


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پاسخ به اعتراضات مشتریان در بازاریابی تلفنی

 

پاسخ به اعتراضات مشتریان در بازاریابی تلفنی


برقراری تماس تلفنی برای بسیاری از افراد یکی از سخت‌ترین کارها است. به‌خصوص اگر فرد مقابل را نشناسیم و همچنین بخواهیم به او چیزی ب فروشیم. بسیاری از بازاریابان تلفنی مهارت کافی در برقراری ارتباط از طریق تلفن را ندارند و فروش‌های بسیاری را از دست می‌دهند.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مشتري يابي

مشتری یابی


سازمان دهي موثر زمان و برنامه ريزي كاري يكي از تخصص هاي فروشنده هاي حرفه اي است. آن ها دنبال راه هايي هستند كه زمان فروش موثر را گسترش دهند. آنها زمان سفر و مكالماتشان را طوري برنامه ريزي مي كنند كه با صرفه ترين راه از لحاظ زمان را انتخاب كنند.

کلیک کنید


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تکنولوژی و کنترل نیروی فروش


نیروی فروش حساس‌ترین و گران‌ترین منابع بازاریابی برای شرکت‌ها در بسیاری از صنایع به شمار می‌روند.  تنها در اتحادیه‌ی آمریکا، هزینه‌ی کل نیروی فروش نزدیک به ۳ برابر هزینه‌ی تبلیغات است.


 

 

 

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فرم گزارش عملکرد نمایندگی ها

کلیک کنید

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای دریافت رمز در قسمت پیام ،یک پیام بدهید.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:محرمانه, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خرید پنهانی Mystery shopping

کلیک کنید


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آیا رضایتمندی مشتریان از صنعت خودرو ارتقا یافته است؟

کلیک کنید


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تبلیغات رایگان

کلیک کنید


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شیوه‌نامه حمایتی از برند تدوین شد


معاون کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از تدوین شیوه‌نامه حمایتی از برند (نشان تجاری) در سطوح مختلف خبر داد و افزود‌: در این شیوه‌نامه وظایف هر یک از دستگاه‌ها مشخص شده است .


 


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چند نکته دربارۀ تبلیغات GLX


 !GLX وقتی این عبارت را دیدید به یاد چه چیزی افتادید؟ پژو؟ پژو 405؟ تویوتا؟ میتسو بیشی؟ خودرو کلاً؟  کمپانی؟ شاید هم گوشی تلفن همراه؟
حتماً می دانید که یک گوشی تلفن همراه به نام GLX به عنوان "نخستین" گوشی همراه "کاملاً ایرانی" در بازار موجود است.        



 


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

افکار بازاریابی


بارها و بارها می نشینم و فکر می کنم. فکر می کنم و فکر می کنم تا اینکه سرم سنگین می شود. درست مثل معده که از زیاده خوری سنگین می شود و مجال تحرک را می گیرد، سرم سنگین می شود و گیج و منگ یکجا نشین می شوم.

ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مدیریت مشتری مداری: سازمانی یا جهانی؟

کلیک کنید


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بازاریابی بر اساس جنسیت مخاطب


 

زمانی که اولویت‌های مردانگی به مردان زور می‌گوید
زمانی که یکی از دانشجویان دکترای مدیریت در دانشگاه نورتوسترن شروع به تحقیق در مورد تاثیرات عجیبی کرد که شکل چیز‌های مختلف می‌تواند بر رفتار افراد داشته باشد،


 


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شاخص های مشتری مداری در بانک های ایرانی


مشتری مداری در عرصه کسب و کار مقوله ای است دو وجهی که بر مبنای شاخص های کمی و کیفی سنجیده می شود و رویکرد اصلی آن تاکید بر اصول و روش هایی است که سه شاخص زیر را تامین نماید. اولین شاخص تامین مدام و همگام با تغییرات محصول و سرویس مورد نیاز مشتری است


 


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اعتماد به تبلیغات


 

اگر تا دو دهه قبل، « تبلیغات» بخش كوچكی از فعالیت شركت ها و كمپانی های بزرگ بود تا تنها محصولاتشان به بازار معرفی بشود، امروزه، شركت های تبلیغاتی تأسیس شده اند كه نبض بازارها را در اختیار دارند و با راه و روش های خاص خود، مخاطبان را جذب می كنند.


 


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

6 فن موثر برای جذب مشتری در قالب پرسش و پاسخ


كسب و كارهای كوچك معمولاً با مشكلات زیادی روبه رو می‌شوند. برای مثال، شخصی كه كار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام می‌دهد، مسلم است كه در كارش با مشكلات زیادی روبه رو می‌شود چرا كه همزمان باید مشتریان را ملاقات كند، محصولاتش را ب فروشد و در سمینارهای مختلف شركت كند.


 


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درد بیگانه پرستی در تبلیغات


 
 

در میان "آشفته بازار بیلبوردهای شهرمان" که بی دلیل بخشی از طرح آنها از تابلو بیرون زده، چندیست طرحی را در خیابان دکتر شریعتی می بینیم که به شیوه ای مظلومانه چشم نوازی می کند

 


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: شنبه 7 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چهار روش برای افزایش سریع فروش


 

اگر می خواهید فروشتان افزایش یابد ، باید همواره بدنبال راه هایی جدید برای بازاریابی و فروش باشید. بعضی از این روشها در دراز مدت باعث افزایش فروش می شوند. حال به چهار روش اشاره می کنیم که باعث افزایش سریع فروش می شوند...

 


ادامه مطلب
نويسنده: اسفندیاری تاريخ: شنبه 7 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید http://www.upsara.com/images/3gigl4qmria0i6i9070.jpg http://www.upsara.com/images/y63rpxda31npvkqg5wb.jpg http://www.upsara.com/images/43m5old6eofi2owvc6dg.jpg

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to btca.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com