مدیریت آموزش در حوزه اقتصاد و بازرگانی

مدیریت آموزش در حوزه اقتصاد و بازرگانی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 17044
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1




ابزار نمایش اوقات شرعی

کد اوقات شرعی

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 17044
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

مسابقات خیابانی بازی



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین


بازی آنلاین



استخاره آنلاین با قرآن کریم



style="BACKGROUND-COLOR: #ffffff" cellSpacing="0" cellPadding="0" width="150" align="center" height="225">

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر


افکار بازاریابی


معرفی به دوست

بارها و بارها می نشینم و فکر می کنم. فکر می کنم و فکر می کنم تا اینکه سرم سنگین می شود. درست مثل معده که از زیاده خوری سنگین می شود و مجال تحرک را می گیرد، سرم سنگین می شود و گیج و منگ یکجا نشین می شوم.



 

می نشینم و به این فکر می کنم که من کیستم و دارم چه کار می کنم. هی خودم را می آورم جلوی چشمهام و سعی می کنم که بیشتر بشناسم خودم را. هی سعی می کنم که دربارۀ خودم بیشتر و بیشتر بدانم. انگار که اصلاً غریبه ام برای خودم. وقتی خودم را هی بالا و پایین می کنم و به این ور و آن ور خودم سرک می کشم، خیلی چیزها دستگیرم می شود. خیلی چیزها.
خیلی از آن چیزها را نمی توانم بگویم. خوب دیگر، آدم نمی تواند که همه چیزش را بریزد روی کف دستش و بگیرد جلوی این وآن که. هرچند که با شما خیلی هم ندار باشم و اهل زیر و رو کشیدن هم نباشم باز هم نمی توانم جیک و پوکم را بریزم روی داریه. می فهمید که!
ولی وقتی که توی خودم می گردم و در این «خودگردی» به داستان شغل و اشتغال ام بر می خورم، همان سؤال «دارم چه کار می کنم» شروع می کند به چشمک زدن. درست مثل تابلوی بعضی از مغازه ها که با روشن و خاموش شدن پی در پی سعی می کنند که چشمان مشتری را بدزدند. به قول خودمان، این سؤال هم هی توی کله ام «بال بال می زند» تا حواسم را جمع خودش بکند.
خوب حالا من مانده ام و یک سؤال که هر از چند گاهی می آید و ولو می شود توی کله ام. هر بار هم گیج و منگ ولم می کند به حال خودم و می رود تا دفعۀ بعد که باز یک گوشه ای، یک ساعتی گیرم بیاورد و کارش را بکند.
من چه کاره ام؟ خوب بازاریاب ام. خوب بازاریاب کیست و چه می کند؟ چه باید بکند؟ چه نباید بکند؟ شغل خوبی است؟ درآمدش خوب است؟ انتخاب درستی است؟ راضی هستی؟ درست دیده ای؟ درست انتخابش کرده ای؟ پشیمان نیستی؟ نمی خواهی تغییرش بدهی؟ ازش نمی ترسی؟ خسته نشده ای؟ آینده دارد؟ خوب هست درکل؟ همینطوری الله بختکی کار نمی کنی که؟ مطمئنی؟ مطمئنی؟ مطمئنی؟ برنامه ات چیست؟ چطور می توانی پیشرفت کنی؟ چه می خواهی؟ می خواهی به کجا برسی؟ می خواهی تا کجا برسی؟ اصلاً این کاره ای؟ از روی اجبار که خرت را هو نمی کنی که؟ تعصب داری؟ انتخابش کرده ای یا برایت انتخاب شده است؟
می بینید؟ فقط یکی از این سؤالات بس است برای اینکه بخواهید یک گوشه چمباتمه بزنید و به یک گل قالی خیره بشوید و فکر کنید و دنبال پاسخهای رنگ به رنگ بگردید برای خودتان.
همیشه وقتی به این موارد فکر می کنم به یک سؤال کلی تر و صد البته گیج آور تر می رسم. اینکه می دانم بازاریابی خوب است. می دانم که می شود از تویش پول درآورد. می دانم که یک کار کلیدی است. می دانم که می شود پیشرفت کرد و به جاهای بالاتر و بهتر از این رسید. می شود با برنامه بود. می شود برنامه برداری کرد برایش. همه می گویند خوب است. به روز است. همیشگی است. کمی سخت است. همۀ اینها را می دانم ولی نمی دانم چرا من، من بازاریاب همیشۀ خدا دو تا لنگم در هواست؟

منبع: وبلاگ بازاریابان
gmarketing.mihanblog.com
 

http://persell.persiangig.com/h/persell.ir-4.gif

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید http://www.upsara.com/images/3gigl4qmria0i6i9070.jpg http://www.upsara.com/images/y63rpxda31npvkqg5wb.jpg http://www.upsara.com/images/43m5old6eofi2owvc6dg.jpg

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to btca.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com