مدیریت آموزش در حوزه اقتصاد و بازرگانی

مدیریت آموزش در حوزه اقتصاد و بازرگانی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 17052
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1




ابزار نمایش اوقات شرعی

کد اوقات شرعی

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 17052
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

مسابقات خیابانی بازی



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین


بازی آنلاین



استخاره آنلاین با قرآن کریم



style="BACKGROUND-COLOR: #ffffff" cellSpacing="0" cellPadding="0" width="150" align="center" height="225">

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر


خرید پنهانی Mystery shopping


بسیاری از شركتها در ایران شعار "حق با مشتری است "را سر می دهند . كیفیت خدمات ارائه شده توسط شركتهای ایرانی همواره مورد اعتراض خریداران بوده است .



 

تولید كنندگان كالاهایی با عمر بالا مانند اتومبیل - لوازم برقی و... خدمات خوبی را در ایران ارائه نمی دهندو همین موضوع باعث گشته تا مشتریان به سمت كالاهای خارجی با ضمانت ها و سرویس های بعد از فروش بهتر بروند . بطور مثال خودرو سازان اعتقاد دارند كه خدمات بعد از فروش آنها بسیار خوب است اما مصرف كنندگان اینگونه نظر نمی دهند. آیا خودروسازان دروغ می گویند ؟ یا اینكه توقع مشتریان بالا است

 سطح توقع مشتری چگونه بوجود می آید؟

مشتریان با قیاس خدمات دریافتی خود با دیگران سطح توقع خود را تنظیم می نمایند پس نتیجه می گیریم مشتریان سطح توقعشان بالا نیست و خودرو سازان در ارائه خدمات مشكل دارند. یك راه حل خرید پنهانی است اگر خودروسازان یك نفر را بصورت ناشناس به نمایندگی فروش خود بفرستند و او بطور ناشناس در جریان مشكلات فروش قرار بگیرد و سپس به تعمیرگاههای شركت به منظور رفع عیب احتمالی مراجعه نماید و برخورد تعمیرگاهها را مشاهده نماید آیا باز هم خودرو ساز می تواند ادعا نماید خدمات خوبی ارائه می دهد؟ با این روش ساده وقدیمی می توان به راحتی اشكالات خدمات را پیدا نمود و در جهت كسب رضایت مصرف كننده قدم برداشت .امروزه تمامی شركتهای موفق حتما بازخورد سیستم خود را مد نظر دارند و مطابق استانداردهای جهانی آن را تنظیم می نمایند زمانیكه ما شعار می دهیم كه "ایرانی كالای ایرانی بخر" باید كالای ایرانی را مطابق استانداردهای جهانی برای بازار داخل تهیه نماییم و خدمات مطابق استانداردهای جهانی برای آن ارائه دهیم و گرنه مصرف كننده به سراغ كالاهای ساخت دیگر كشورها خواهد رفت . البته این نكته را هم باید ذكر نماییم كه در جامعه ما اگر كالای ایرانی كیفیتی مشابه كالای خارجی نیز داشته باشد با بی مهری خریداران روبرو می شود كه باید در این رابطه كار فرهنگی و تبلیغات پایه ای در سطوح دبستان و راهنمایی را شروع نماییم.
 

http://persell.persiangig.com/h/persell.ir-4.gif

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: اسفندیاری تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید http://www.upsara.com/images/3gigl4qmria0i6i9070.jpg http://www.upsara.com/images/y63rpxda31npvkqg5wb.jpg http://www.upsara.com/images/43m5old6eofi2owvc6dg.jpg

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to btca.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com