مدیریت آموزش در حوزه اقتصاد و بازرگانی

مدیریت آموزش در حوزه اقتصاد و بازرگانی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 17868
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1




ابزار نمایش اوقات شرعی

کد اوقات شرعی

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 17868
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

مسابقات خیابانی بازی



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین


بازی آنلاین



استخاره آنلاین با قرآن کریم



style="BACKGROUND-COLOR: #ffffff" cellSpacing="0" cellPadding="0" width="150" align="center" height="225">

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر


بازاريابي با پست الکترونيکي زنده و سرحال است




بازاريابي با پست الکترونيکي زنده و سرحال است و اگر درست انجام شود از هر روش بازاريابي ديگري به تجارت شما بيشتر و سريع تر کمک مي کند
.

بازاريابي پست الکترونيکي اولين روش ارتقاء تجارت الکترونيکي شما است.

اگر مي خواهيد در تجارت الکترونيک خود موفق باشيد، بازاريابي پست الکترونيکي يک بايد است.

بازاريابي کلا يک کار تمام نشدني است و تا زماني که شما تجارت مي کنيد لازم است تا خدمات و محصولات خود را بازاريابي کنيد. نکات مثبت زيادي در بازاريابي پست الکترونيکي است:
-
رايگان است.

-
نه تنها پيام و تبليغات شما بلا فاصله ارسال مي گردد، بلکه سفارش مشتريان هم همينگونه خواهد بود.

-
پيگيري محصولات و خدمات جديد نيز رايگان است.

-
داشتن يک سايت جالب، خوب است ولي اين به تنهائي مشتري را جلب نمي کند.

بدون طرح بازاريابي موثر و تهاجمي هيچکس حتي متوجه نخواهد شد که سايت، محصول و خدمات شما اصلا وجود دارند. اين جا است که بازاريابي پست الکترونيکي کاربرد دارد.

چند روش بازاريابي با پست الکترونيک را بررسي مي کنيم:

ليست الکترونيکي علاقمندان (Opt-in List )

ليستي از کساني است که با شما تماس گرفته اند و به شما اجازه داده اند که در مورد خدمات و محصولات خود برايشان نامه بفرستيد.

اين افرد براي دريافت اطلاعات و يا درخواست عضويت در خبرنامه شما با شما تماس مي گيرند و در ليست شما وارد مي شوند. اين سريع ترين راه براي گسترش مبارزه تبليغاتي شما است.

اگر شما از افراد اجازه ارسال نامه هاي تبليغاتي نداشته باشيد، اصطلاحا آنها را Spam کرده ايد يعني بدون اجازه آنها برايشان نامه هاي تجاري و تبليغاتي فرستاده ايد.

ممکن است افراد از شما شکايت کنند و سايت شما تعطيل شود.توصيه مي کنم در اين مورد وسواس داشته باشيد و به اين کار اقدام نکنيد.

روشهاي تکميل ليست :

-
مشتريان فعلي شما بهترين کانديدا براي ليست شما هستند. فروش خدمات به مشتريان راضي بسيار ساده تر است. آنها معمولا منتظر تبليغات محصولات جديد شما هستند.

-
مدعوين کساني هستند که از طرف ديگران توصيه شده اند تا سايت شما را بازديد کنند. مي توانيد از مشتريان خود بخواهيد که سايت وخدمات شما را به دوستانشان توصيه کنند.

-
ارتباط تجاري با تجارت هاي غير رقيب شما و تبادل تبليغات در ليست مشتريان يکديگر.

-
تبليغ ليست خود با اعلام آن در تمام تبليغاتي که شما انجام مي دهيد.

-
طراحي امکان عضويت در ليست شما براي بازديد کنندگان سايتتان.

سيستم پاسخگوي خودکار (Auto responder )
-- (
طریقه فعال کردن Auto responder در جی میل کلیک کنید )

بهترين راه براي آزاد کردن وقت و خودکار کردن بخشي از مبارزه تبليغاتي شما استفاده از سيستم پاسخگوي خودکار است. راه اندازي اين سيستم يعني ارائه خدمات و فروش در 24 ساعت و 7 روز هفته.

آدرس سيستم پاسخگو را به مخاطبين خود براي دريافت اطلاعات بيشتر از محصولات شما، اعلام کنيد. حتما دقت کنيد که اطلاعات ارسالي از طريق سيستم پاسخگوي خودکار، حرفه اي، کامل و بدون اشکالات تايپي يا انشاء باشد.

اين سيستم بايد قابليت تنظيم ارسال متناوب نامه داشته باشد. معمولا 7 تا 12 مکاتبه براي اينکه مشتري شما اقدام به خريد کند لازم است.

سيستم خودکار بايد قابليت انجام مراحل عضويت يا لغو عضويت از خبرنامه شما را به مخاطبين بدهد.

اين سيستم مي تواند با مشتريان شما براي محصولات و خدمات جديد، پيگيري فروش و يادآوري خواص محصولات شما به مخاطبين، ارتباط برقرار کند.


تبليغات در مجلات الکترونيکي (e-Zine )

شما مي توانيد در مورد هر موضوعي در جهان، يک مجله الکترونيکي بيابيد.

همه مردم معمولا حداقل در يک مجله عضو هستند و بطور مرتب اطلاعات دريافت مي کنند. شما با جستجو در اينترنت مي توانيد مجلاتي که رايگان هستند و يا با قيمت هاي مناسب اقدام به فروش فضاي تبليغاتي مي کنند را بيابيد.

امضاء نامه ها (Signature )

اينها عبارت هستند از متن هاي کوتاه انتهاي نامه هاي الکترونيکي که ارسال مي کنيد.
امضاء نبايد از سه خط بيشتر باشد و حتما بايد آدرس سايت و آدرس پست الکترونيک تجاري شما را شامل باشد.

اين ساده ترين روش تبليغات است.

در تمام نامه هاي ارسالي از آنها استفاده کنيد.

حتي مي توانيد با چند نفر همکاري کنيد و امضاء هاي خود را دست به دست کنيد، يعني شما مال آنها و آنها مال شما را در نامه هاي خود قرار دهند.

سربرگ ها (Letterhead )

اينها هم مانند امضاء ها هستند ولي در ابتداي نامه قرار مي گيرند. نبايد از سه خط بيشتر باشند. شما بايد يک قالب (Template ) براي نامه هاي خود تنظيم کنيد و تمام نامه ها را در آن قالب تهيه و ارسال کنيد.

معمولا نرم افزارهاي ارسال نامه اين امکان را به راحتي به شما مي دهند.

فراموش نکنيد که بازاريابي = مخاطبين = مشتريان. بنابر اين هرچه مخاطب بيشتري داشته باشيد، مشتري بيشتري خواهيد داشت. بازاريابي پست الکترونيکي روش مناسبي براي جلب مخاطبين بيشتر است.

منبع :ماهنامه شبکه  


http://persell.persiangig.com/h/persell.ir-4.gif

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: اسفندیاری تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:مقاله, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید http://www.upsara.com/images/3gigl4qmria0i6i9070.jpg http://www.upsara.com/images/y63rpxda31npvkqg5wb.jpg http://www.upsara.com/images/43m5old6eofi2owvc6dg.jpg

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to btca.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com